A luat foc internetu ... si cu el si idioti

După cum am aflat până acum din toate sursele posibile şi imposibile a murit Michael Jackson pe data de 25 iunie.

Dar uite cum profită unii pe spatele la evenimentul ăsta tragic. Imediat toate blogurile au scris despre asta, chiar dacă îi interesează, chiar dacă nu. Vezi tot felul de cretini care au scris ceva de gen ” R.I.P. Michael Jackson” dar ei nu au avut niciodată treabă cu muzica asta, adică pur şi simplu fac sex cu Google la faza asta.

Şi încă un căcat care mă oftică: du-te în pizda mă-tii şi nu mai scrie R.I.P. că e jalnic! În primul rând eşti român şi apoi măcar când e vorba de un eveniment tragit, din bun simţ nu foloseşti prescurtări.

Eu unul măcar nu i-am dedicat un post, chiar daca am fost un fan al muzicii lui dar nu avea rost să îmi bat capul, să caut un videoclip pe youtube şi să îl pun aici alături de un text în care îmi exprimam regretele pentru ce mare artist a fost şi s-a pierdut. Da, a fost mare cântăreţ, doar nu a fost pe degeaba numit regele muzicii pop şi chiar dacă a făcut ce a făcut în ultimul timp unii încă îl apreciau.

La noi încă e un rahat tot internetul, unde sunt posturi la kilogram pentru Google.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza