Din rau in mai rau

Aseara eram in spatele blocului cu fratele meu de cruce . Dupa 2 zile de munca stateam la o bere sa ma relaxez … In relaxarea mea apare un om la vreo 40-50 de ani imbracat nu foarte bine vorbind foarte frumos …. Din vorbele lui foarte logice pline de adevar am inteles anumite lucruri . Ne povestea ce a fost la viata lui ca a adus marca Becks in Romania ca a lucrat prin fel si fel de locuri dar acum datorita faptului ca sufera de epilepsie nu mai are unde sa munceasca chiar daca ar vrea … si atunci un astfel de om te dezarmeaza total si iti pui intrebarea daca vei ajunge ca el ce vei face …. Din spusele lui nevasta sa la lasat dupa ce toata viata i-a fost aproape , nu a inselat-o nu a batut-o si totusi a plecat cu altu …. Unde am mai auzit faza asta …

In fine dupa ce a plecat barbatu acersta de langa mine am inceput sa imi pun diverse intrebari … si la raspuns am putut sa gasesc decat un singur raspuns … Romania e o tara de cacat cu un sistem infect si cu niste oameni falsi … Trist dar asta este adevaru …. Nimeni si nimic nu se schimba in tara asta , poate doar noi oameni care ne adaptam … de la rau la mai rau .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza