Apocalipsa Internetului - Tu ce te-ai face ?

Am citit deja destule articole legate de ‘impotmolirea’ si colapsul Internetului. Unii inghit orice galusca si isi fac deja ‘rezerve de Internet’, altii nici nu se sinchisesc sa creada asa ceva. Ca peste cativa ani, gata cu Internetul, traficul va depasi posibilitatile infrastrcturii, iar costurile de actualizare ale acesteia ar putea ajunge la 200 de miliarde de dolari.
Unii mai ‘entuziasti’, cum ar fi Jim Cicconi, vicepresedinte al afacerilor legislative in cadrul companiei AT&T a declarat ca ‘in 3 ani 20 de locuinte vor genera mai mult trafic decat intreg Internetul zilelor noastre’. Sa fim seriosi…
Desigur ca interesele celor care ar putea profita de aceste zvonuri sunt maricele, de aceea nici nu trebuie sa ne mire atatea povesti cu balauri si Ilene Cosanzene.
Vreo farama de adevar la mijloc? Bineinteles ca exista semnale de avertizare (daca e sa ne gandim la explozia transferurilor de fisiere enorme, si la cererea din ce in mai mare de continut HD). Oricum, de aici si pana la colaps…

Dar subiectul articolului de fata nu este sa demonstrez daca se va prabusi sau nu Internetul in cativa ani. Mi-am adus aminte de un episod al serialului
South Park in care Internetul are o problema grava si utilizatorii nu se mai pot conecta decat ‘cu portia’. Senzatia pe care au reusit creatorii sa o transmita este intr-adevar inspaimantatoare, lucru care m-a determinat sa ma intreb: ce (m-)as face fara Internet?

1 comentarii:

Daniel2256 spunea...

Eu mi-as baga pixu si as reveni la tv :))

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza