I-au inebunit foamea


Iata ca m-am gandit sa postez si eu pe blog tema " ... frate ai vreun Nokia 1100 ? " ... in ultima vreme circula " zvonuri" cum ca acel telefon ar valora foarte multi bani ... asa ca toti care au un Nokia 1100 facut in Germania (foarte important) in 2001 , 2002 , 2003 alearga ca disperatii sa il vanda . Am auzit fel si fel de variante ... ca tre sa fie versiunea RH 15,16 ,17 si mai nou 18... acuma care o fii adevaru numai aia de la Nokia stiu .

Cica telefonu asta are un fel de bug in el prin care poate accesa fisiere securizate din banci , pin-uri , si alte informatii securizate asa ca baietii care se ocupa cu asa ceva sunt inebuniti sa faca rost si platesc bani buni pe un telefon vechii , antic si de demult . Ideea e ca mai nou romani nici macar nu stiu ce cumpara ... am un prieten care are un astfel de telefon din 2003 versiunea RH18 .. toate bune si frumoase numai ca in momentul in care a vrut sa-l vanda a dat de oameni care habar nu au ce vor sa cumpere ... " ne trebuie din 2001 ... ba nu 2002 .... " ....poi prietene ... 



2G Network
GSM 900 / 1800

GSM 850 / 1900 - Nokia 1100B for US
Announced
3Q, 2003


... dupa cum vezi ... a aparut in 2003 ... si tu cum vrei din 2001 ?Am auzit atatea variante de versiuni incat sincer chiar nu ma intereseaza ce face telefonul ala ... mai tare decat o " pisicutza " nu poate fii deci parerea mea este ca e o mare teapa .



In fine trecand peste asta ... romani sunt prosti ... atat de prosti incat nu isi dau seama ca un telefon care nu are bluethoot , inflarosu , wireless si nici macar conexiune la net cum poate sa faca ce cred uni ? Poate sunt eu mai inapoiat desi am facut si eu ce fac " hackeri" din zilele noastre dar nu am pus botu la vrajeala unora care vor sa faca bani dupa urma lor ... sincer nu cred prostia asta . Romani sunt buni in multe lucruri dar se pare ca cel mai bine ne pricepem sa luam teapa ...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza