Pantofi de 1000 de euro

Ma uitam seara trecuta la emisiunea lui Mircea Badea si am vazut cum oameni din Romania , ministri , deputati , senatori sau ce mm lor or fii se afiseaza in pantofi de 1.000 de euro , au genti de 5.000 de euro ceasuri de 20.000 de euro masini de sute de mii de euro si am ajuns in "prostia" mea sa imi pun o intrebare:

Oare oameni astia nu au ce sa faca cu bani sau sufera de snobism ?

Este normal ca intr-o tara in care omul de rand munceste pana la epuizare si in care ziua de salariu trece inexistenta pentru ca munca de 1 luna este compusa din cateva harti pe care atunci cand le ai in maini se duc in cateva ore ... Bineinteles ca raspunsul e NU dar asta nu inseamna ca oameni aceia nu sufera de snobisme mai au si dureri in cur de restu ....
Ca orice internaut navighez pe net si mai rad cand gasesc pe fel si fel de site-uri poze cu "cocalari" si " pitzipoance" dupa hi5 .... oare oameni astia nu sunt si ei cocalari si pitzipoance la randul lor ... care este diferenta intre ei si cei dupa hi5 ... ? Poate faptul ca au scoala mai multa ? Sau poate faptul ca traiesc in alte cercuri in care nu este permis sa vorbesti vulgar sau sa te comporti indecent ? E adevart ca nu au nici un stres cocalari si pitzipoancele de la tv ... bine imbracati cu ceasuri de 20.000 de euro ( acu pe bune ce draq stie sa faca ceasu ala de atatia bani ? ) cu eu stiu ce masini luxoase ... te uiti la tv si o vezi pe Elena Basescu in nu stiu ce masina de nu stiu cate sute de mii ... saraca ... a muncit de cand a iesit din pasarica lu' masa pt masina aia nu ? ... sau vezi io stiu ce fiu de deputat care abia are buletin si are mare masina ... si asta sa stii ca a invatat foarte mult si foarte bine asa ca tasu a facut acest gest si a luat ditamai bolidu pentru fisu inconstient , anagramat , plin de flegme si de fitze .

Totusi , privind partea pozitiva a lucrurilor suntem in criza si foare curand multe banci o sa se duca pe pustiu ... atunci o sa vedem si multe din ce am spus mai sus ca v-or disparea ... sau nu ca poate vom fii tot la fel de prosti si o sa i mai votam inca o data ... si inca o data ... vorba celor de la Paraziti " Mai incercam " .

Eu unul de cati va ani buni nu mai stiu cum arata o sala de vot ... daca stau bine sa ma gandesc cred ca am votat la 18 ani ca vroiam sa vad cum e si la 22 ca am zis sa nu zic ca nu am incercat sa schimb si ca nu sunt roman ... dar am incercat , nu am reusit ... si atunci ce rost ar avea ... nimeni nu va schimba niciodata nimic in tara asta pentru ca toti suntem niste amarati care ne urla foamea in stomac iar cand dam de bine de bani si de functii politice ne doare in cur de restu de 21 de milioane de oameni care sunt cum am fost noi odata ....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza