Pitzipoance si cocalari



Iata ca ma apuc si eu sa aberez despre subiectul acesta . :)) Nu am ce sa fac dar pur si simplu nu ma pot abtine ... aseara ma plictiseam si am intrat pe niste site-uri , cheste deastea sa te faca sa razi ....cica

Mdea si pula mea cum navigam pe net dau de www.id-uri.ro ... tac pac imi fac cont cu gandu poate vad si eu ceva deosebit vreo fata normala sau ceva care sa ma faca sa zic "da frate , tare tipa" ...

Am gasit fel si fel de conturi de specimene inapoiate in timp am gasit printese ( coaie .. printesele nu mai sunt de mult ca au asteptat sa vina printu sa le slveze si s-au aruncat de la balcon ca ala na venit ) , cocalari gen armando, shefu tau , regele tau care alta treaba decat sa isi faca poze in boxeri FuBu luati din Europa nu au gasit sa posteze ... Au avut bani de Europa sau exista o comunitate a cocalariilor care isi imprumuta hainele ? Toti zici ca sunt la fel , imbracati cat se poate de sumar cu un fizic dezordonat bineinteles cu un maieu mulat de preferat Armani sau Versace , cu lantu cat degetu ( unde e cazu de argint sau de aur ... PS. Vezi ca il cauta tactu )

.... daca tot iti faci cont fa-ti in pula mea unu de om normal ca in afara de drogate si tarfe care te sug pe 50 de mii cu fata aia nu o sa agati nimic ....

Si asa in general am vazut fel si fel de poze facute in baie in poziti care mai de care ciudate ... pai pula mea daca vreau sa te vad in adevarata ta splendoare ce cauta in poza wc-ul tau ? ca nu ma prind ... sau crezi ca o sa am vreun vis erotic cand te vad in baie cocotata pe masina de spalat ?

Am observat ca hi5-ul prinde din ce in ce la cocalari si printese si cica daca nu ai hi5 nu existi ... recunosc ca am dar macar am o scuza ca e facut pentru prieteni nu pentru a arata nu stiu ce .... sloboz , m-am saturat sa dau de toti terminati si toate rapandulele pe net care nu au ce sa faca si isi pun pozele imbracate cu hainele de sarbatoare sau in chiloti tanga cu care va ceda din prima seara .

Deci in concluzie ... dupa toata experienta cu contu pe id-uri.ro am gasit decat 2 fete cate mi s-au parut super tari . Cu una am vb aseara si chiar imi place gandirea ei la o varsta destul de frageda e iesita din tiparul acesta si are preocupari si gusturi pe care nu le vezi la multe fete ... Felicitari Tavitha pentru ceea ce esti .
... cea dea doua fata am gasit-o acum cateva minute din plesneala .Detine un blog cu atitudine pe care il puteti vizita de pe site la sectiunea BloG RolL .Mi-a placut de ea ca are 2peul si taria de caracter ca la 17 ani sa spuna ce gandeste , sa bage pula in gura la toti retazii si la toate panaramele ... pur si simplu e altfel de om si la varsta asta cand unii inca se mai uita in oglinda si se minuneaza ea are puterea de a spune ce gandeste si de a se arata asa cum e , cu bune cu rele . Bravo ei . Sper doar sa mai posteze :D

In concluzie am gazit 2 tipe despre care pot spune da frate .. tare tipa ... asta dupa ce am luat vreo 30 de pagini pline de tepe si vise urate :))

Deci cam atat despre pitzipoance si cocalari ... nu am mare lucru de spus decat MATURIZATI-VA si lasati arfele si smecheria ca masina in care apari in poza mai mult ca sigur e a lu tactu si iti rupe capu daca o zgari si pentru pizdele de pe net am o vorba pe care a zis-o Bia foarte bine MUIEEE .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza