Despre munca ...


Au trecut cateva zile bune de cand nu am mai intrat pe net ... ocupat pana peste cap cu munca am uitat sa imi mai traiesc si viata (.... DeeDee u esti de vina pt asta dar ai fost si vei ramane campioana ) ..
Sunt stresat rau ... atat de rau incat vin clienti la mine si ma intreaba unde gaseste o punga pt gheata iar eu nici nu reactionez sau daca reactionez o fac asa cum stiu cel mai bine ... Clasicul " Nu stiu" .. Scurt si trist vrei sa mint omu :))

Oricum ar fii abia astept concediu ... bine il astept dar sa nu il fac acasa :( ... m-am saturat sa ma trezesc la 5 dimineata si sa ma gandesc ca poate ajung si eu inapoi la 2 jumate .... m-am cad lat in pat dupa o zi de munca si sa ma trezesc seara sa ies sa fumez o tigare si sa ma culc iar .... viata de cacat

Si pentru a reusi sa fac ceva cu viata asta de cacat trebuie sa trec si prin perioada asta si mai ales prin functia asta ... Nu are importanta unde lucrez nu ca mi-ar fii rusine pt ca nici nu fac video chat si nici nu sunt dealer de hasis cum e la moda mai nou :)) ... sa zicem ca am o functie de conducere intr-un magazin din Bucuresti . Ceea ce e mai nasol e ca mereu cand ajungi in situatia asta parca iti vine sa iti bagi pula in ea de munca si ai prefera sa incepi iar de jos doar ca sa fii linistit si sa nu mai ai atata stres pe cap ...

Munca te consuma ... eu am slabit 4 kg in 6 luni nu ca as fii avut foarte multe de unde sa dau :)) ... e adevarat ca nici nu am grija de mine ... mananc cand apuc si ce apuc ... cand ma conduce foamea cu 3-0 dau repede la raionu de dulciuri si ma fifig in 2 cornuri cu ciocolata dupa care fug la frigideru de la casa iau o sticla de cola si ma duc sa bag in mine urmand dupa aceea tigariile de rigoare ... deci .... ca draq ....

Concluzia la ce am incercat sa aberez aici e ca m-am saturat de munca am nevoie de o pauza si una cat mai lunga si ceea ce este si mai grav e ca m-am saturat nu de munca in sine ci de jobul asta chiar daca ai alt scop si vrei sa inveti sa faci altceva si sa fii altcineva ... uneori iti vine sa iti iei seful la palme sa iti bagi pula in toata munca ta si sa te duci unde vezi cu ochii ...

Bine ca vine weekend-ul si sunt liber :)) asta daca nu se intampla vreo surpriza :|

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza