Un marker 1000 de euro

Mda ... va povesteam ieri ca am fost la un interviu . Cica vroiam sa ma fac broker pe piata bursiera internationala :D , suna bine nu ?
Acuma ... la ora 15 era interviu ... ma duc , logic ajung mai devreme ( mai bine mai devreme decat mai tarziu nu ?) ... intru in sala ma pofteste o dom'soara care avea urechea lipita de telefon si intru in sala de conferinte ... acuma toate bune acolo mai erau 2 baieti imi iau un scaun si astept . Pana la ora 15 eram 14 viitori brokeri .Intra managerul cu care sustineam interviul , la prima vedere un baiat dezghetat la cap si foarte ferm ... si incepe :
El:Ai mai lucrat in marketing ?
Eu:Da
El:Cat , unde si pe ce functie ?
Eu:1an si 7 luni intr-un hypermarket ca manager de raion
... si acum intrebarea :
El:Daca ti-as da marker-ul ala dupa masa si te-as pune sa-l vinzi cu 1000 de euro ai putea ?
Eu : Da
El: Cum ?
Eu: Pai as putea sa spun ca a fost a lui Michael Jackson si a dat ultimu autograf cu el inainte sa moara ( asta daca e dead )
El: dupa un moment de tacere : Minti ?
Eu: Tocmai am facut-o .

Cam asta a fost interviul in sine dupa care ne a spus : ''eu luna trecuta am castigat 9000 de euro .Vreti sa castigati la fel ? Trebuie sa stati la birou sa dati telefoane toata ziua si ai convingeti sa investeasca pe piata bursiera ...

Ideea in sine era buna la prima vedere fiind un job care putea sa iti aduca bani buni .... problema e ca trebuia sa stai intr-o sala plina de birouri la care erau alti colegi care dadeau telefoane , daca un client pe care il sunai te refuza il pasai mai departe si era stresat de toti angajati ... sa stau la birou si sa tip la telefon ... nu pare o idee buna , bine cunosc cateva persoane care s-ar descurca pe functia asta ..

Ajung acasa un pic entuziasmat de job la care trebuia luni sa ma duc la prima zi de munca si intru pe sfantu Google si caut firma respectiva sa vad ce e de capu ei ... si ce sa vezi ... Pe langa faptul ca firma nu era acreditata de CNVM , din 80 de angajati decat 3 erau licentiati si aveau drept de broker pe piata plus ca am gasit o gramada de oameni care se plangeau ca au pierdut banii din cauza lor .
Deci concluzia e ca , chiar daca am nevoie de bani ( ca orice roman ) am refuzat sa lucrez intr-o firma de telemarketing ( pt ca trebuia sa sun nu sa fiu broker in adevaratul sens al cuvantului ).
Mai bine sarac cinstit si linistit decat sa stiu ca ma pot trezi cu vreun dosar de frauda si inselaciune ... asa ca am gasit un post de barman la un restaurant din cartier cu posibilitati de avansare la sef de sala ... Eu zic ca e mai bine decat broker ... parerea mea , acuma sa vad cate sticle sparg :)) ca de ....am vazut si eu filmu Cocktail cu Tom Cruise si tre sa incerc :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza