Plictiseala ..

Stiu ca nu am mai scris de mult ... da nu de alta doar ca nu am mai avut despre ce sa scriu ... am inceput iar o viata monotona in care ma trezesc ma duc la munca vin lesinat acasa ma bag in pat dorm 4-5 ore ies afara fumez o tigare dupa care ma bag iar in pat ca a doua zi o iau de la cap ... si atunci ... despre ce as putea scrie ... despre faptul ca ma duc la masa bag lumanari la raft si dupa 20 de minute e raftul gol ? :)) ... ma am inteles .. e sarbatoare da totusi ... in 20 de minute sa vina termitele si sa iti mai lase vreo 3-4 lumanari in raft ... bineinteles ca in noaptea Invierii ma duc la Biserica si vad lumanarea pe care la magazin eu o am la 1.49 Ron acolo era 5 Ron dar dehh... ai trebuie si lu popa bani de benzina nu ... :)) Stiu ca acuma o sa ziceci ca sunt rau si ca nu cred in Dumnezeu ... dar gresit ... 

Cred in Dumnezeu dar nu si in slujitorii lui pentru ca stiu ca din toti bani pe care noi enoriasii ai donam catre biserica ... popa mai baga si el ghieruta pe acolo astfel cum s-ar explica cele 3 masini pe care le detine sau cabinetul medical pe care il are sotia in ditamai vila ... acum pe bune... sau poate mai stii ... o fi facand credit pe vreo 200 de ani ca daca e popa poate are rata mai lunga sa plateasca mai putin ... sau nu ? :D
In rest nu am facut nimic ... si nici nu cred ca o sa fac .. am o lene si o lehamite .... din cand in cand mai trec prin cazino ...cand nu mai am bani dar se pare ca si astea sunt pe cale de disparitie ... si mai nou bautura nu mai e moca :)) ca se duceau toti ratani si jucau cu 10 lei 5 ore care raportate la sucul si berea care o consuma erau mult mai mult decat suma pariata de ei ..


E luni ... abia a inceput saptamana si deja ma gandesc cum sa fac sa o prostesc sa vina sambata si duminica mai repede ... hai ca mai vb .... daca nu mai dau de vreunu cu pistolu :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza