Mda ... reveniram

Dupa cum ati observat pe blogul asta a mai aparut un luptator :)) Il cheama Bobo si este unul dintre cei mai buni prieteni ... ( la cat de multi am .. ) asa ca ... atunci cand nu o sa ma plictisesc eu se va plictisi el si sigur dupa cum ati vazut in postariile anterioare are felul lui de a spune lucrurilor pe nume :))

Trecand peste ... ba am o stare asa de naspa .... asteptam cu nerabdare ziua de duminica mai precis ora 8 seara cand era extragerea loto ... da ce sa vezi ... am avut bilet si am luat decat 2 numere :( bine macar ca la femei pot sa dau mai multe numere :)))))

Oricum viata mea e o porcarie cel putin asa am impresia, adica nu am nici o satisfactie, mai nou lucrez iar in comert si e ceva de genu te trezesti ( ca in versurile lui Guess Who "cand alti dorm el pleaca la munca " ) ... ajungi cu cana de cafea la munca , tragi ca animalu .... pleci dupa 10-14 ore ... ajungi spart acasa , mananci, dormi si a doua zi de la cap .... aiurea viata .

Sigur ma consolez singur ca daca as fii fost un multi milionar in nu stiu ce valuta probabil ca nici atunci nu mi-ar fii placut :))))))))))))))))) lol ....

Una si cu una fac doua ... sau una cu una fac .... ehh ... ce minte perversa am la ora asta :)

Eu cam atata am avut de zis .. momentan ... o sa revin cu postari pe viitor in limita timpului disponibil care apropo nu o sa mai fie asa de mare pt ca ce crezi ... m-am apucat de scoala de soferi :) asa ca pizdele ce vor fii in drumul meu pe trecerea de pietoni ... cand le v-oi claxona sa nu aiba impresia ca le fac complimente ... mai de graba miscati posterioru papusa ca imi pleaca motorina din rezervor asteptand sa treci tu :))

Si asa cum zice Bobo ... "Da ... Bine ... pa " ne mai vedem pe aici

1 comentarii:

Bobo spunea...

like like like.....facebook ma inspira :)

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza