Toate fetele-s destepte....mancati-as :)

Am intalnit multe la viata mea......Nu stiu daca e cazul sa ma apuc sa spun cate si cum le-am vazut.....Dar azi inteligenta a 2 fete,pe facebook m-a dat pe spate......Si nu ca zic.....chiar m-a lovit grav.........Micutele aveau tone de poze.....fiecare separat zic.....si bineinteles ca la descrierea pozei era cate o vorba inteligenta......fie graita de vre-un ganditor ,fie chiar spuse de ele......Ce sa zic,e ok shi cu copy-paste,cu toate ca se vede altfel cu o carte in mana.....Nu instig la cultura....shi nici n-am sa exemplific,stiti si voi bine despre ce vorbesc......Ideea e ca m-am saturat grav de tot felul de pitzi care-l citeaza pe "Victor Hugo" sau "Jorje Luis Borges".......am dat rpd 2 exemple ca sa vedeti cam pe unde stam cu nivelul maxim de inteligentza al fetelor.....Ce este si mai crunt este faptul ca toate astea raspund al dracu' de repede la chestii de genul "hai pisi.....ce faci.........iesi la un suc cu mine,mancati-as p........ica ta".Le doresc sa le cante popa la cap stalpii.....cat mai curand......Poate data viitoare mai si exemplific :P...See ya! :-h

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza