Ce va intereseaza pe voi (

Nu e vre-o postare vesela.....n-am nevoie de aprecierile vostre.....si nu d'asta postez aici.....dar parca suntem prea rai unii cu altii....Ne-am inrait noi intre noi.....Treceti mereu pe facebook si vedeti diverse postari ale unor persoane..de exemplu melodii triste,stari aiurea.....fara a da un minim de atentie.....Comentati in schimb la starea la "Bancuri" sau cine stie ce pagina crezandu-va interesanti si pe deasupra cu simtul umorului.....Nu sunteti,nu-l aveti....sunteti doar niste nepasatori care strangeti tone de prieteni pe facebook......nestiind de fapt cu ce sa mananca prietenia.....nestiiind definitia ei.....nestiind de a interactiona cu persoana caruia se intampla uneori chiar tu sa-i dai add.....Nu ma exclud de aici,as fi misogin sa o fac.....dar si "voi" ma ajutati enorm sa o fac.....In final nu va doresc decat sa aveti "peretele" plin de postari care nu vreti sa le dati atentie sau sa nu vreti sa bagati de seama......Va multzumesc in schimb ca sunteti in lista mea.....Va iubesc nespus de mult....ca Hitler pe jidani....

1 comentarii:

Unknown spunea...

da-mi codul de la baner daca ai ... eu am pus link-ul tau . o seara buna

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza