Alergand dupa metrou

     Nu stiu cum pot numi acest articol .... nu stiu daca e caterinca sau daca e inca un episod din "Romania ... tara de kkt" dar uite ce am facut azi .
     Ma duc la munca , dimineata plec adormit cu cafeaua in mainii , cu tigarea in gura si o iau usor inspre metrou . Ajung la metrou si cum cobor scariile printre muzica ce urla din mp3-ul meu aud metrou cum vine ... grabesc pasul si imi aduc aminte ca nu am cartela si bineinteles la casa " duduia" ce trebuia sa fie acolo sa dea cartele era cu telefonu in gura vorbinnd de mama focului .Calm cer o cartela de 2 calatori imi ia bani si se coieste sa imi dea cartela sa caute restu sa mortii ei dupa care ma intreaba " Nu aveti marunt ?" .... desigur metroul meu plecase de mult pana sa chinuit vaca de la ghiseu sa imi dea amarata aia de cartela .... acuma zic asta e nu ar fii prima oara cand dau de proaste in drumul meu lipsit de sens dar mai ciudat e ca aceiasi faza o patesc si seara cand obosit de la munca imi fac drum iar spre casa de bilete unde ce sa vezi .... Inca o proasta sta cu telefonu lipit la ureche si bineinteles metroul vine si pleaca inainte sa apuc sa imi iau cartela ....
     Acuma intrebarea e alta .... pe langa faptul ca mi se pare absurd ca sa vorbesti toata ziua la telefon ... oare era gratis decat in reteaua Metrorex si vorbeau intre ele sau era linie deschisa si isi povesteau filmul de aseara sau ce pula mea or mai vorbi acolo .
     Acum pe bune nu e prima oara cand mergand cu metroul observ ca pasaricile de la case vorbesc la telefonul ala si par intrigate ca te duci sa ceri o cartela , poate ca uneori chiar te grabesti si poate ca nu iti permiti sa pierzi metroul ala iar ea sta ca o proasta si vorbeste la telefonul ala surprinsa de faptul ca o deranjezi din discutia despre State si Flacarica :))
     Daca ma grabesc si sunt nesimtit si sar peste bara aia dau de baten gardu de la firma pulii care imi zice asa faci si acasa ? Sari gardu ? Si bineinteles ca ma enerveaza si ai iau mortzii la pula in fuga mea spre metrou dar ... daca idioatele care ar fii puse acolo sa vanda cartele nu ar mai vorbi la telefonul ala si ar vinde cartele poate ca nu ap mai trebui sa ma obosesc aiurea sa alerg dupa metrou ca fraieru .
     Oricum , nu e cine stie ce dar ma deranjeaza ca , casiera de la metrou isi povesteste cum si-a bagat-o aseara si nimeni nu supravegheaza angajatii de acolo ... Au stiut sa puna camere de luat vederi pe peron dar la angajati pula .... Metrorex-ul sa modernizat in ultimi ani , e adevarat ca e altceva decat acum cativa ani cand in fiecare vagon gaseai cate un cersator sau jeg prin statie dar sunt unele aspecte pe care nimeni nu le vede si care in prima faza par minore .... dar totusi daca ei fac aditionale la telefon ... banii pentru plasmele si camerele de luat vederi cine ai da ? Da ... fraieri care asteapta la casa sa ia cartela sa faca pula mare la Metrorex.
        Si intre noi fie vorba salariile de la ei sunt foarte bune asa ca nu vad de ce se plang pentru ca o data pe an Metrorex-ul intra in greva .


      Concluzia e ca imi bag pula in proastele de la casa de bilete si implicit in Metrorex. :)) de fapt revin .... Nu imi bag pula pt ca la casele de bilete nu e nici o pasarica care sa fie mai interesanta ... toate sunt niste babe lesinate care cred ca vorbesc la telefonul ala in amintirea puli .