Din nou politica

Sunt atat de scarbit de tot ce e in jurul meu incat am ajuns sa nu ma mai intereseze ... pur si simplu ... imi bag pula "in mod expres" in Diaconescu si in televiziunea lui de cacat care prosteste lumea ... in Beckali care are bani dar degeaba ca bani nu cumpara inteligenta ... in echipa noastra de fotbal care din an in an ne promite ca se califica si sfarseste prin a linge curu paros al celor de afara ... in ce imi mai bag pula ... in toti idioti care se vad cu carnetu de sofer si fac pe zmeii la volan ... in pizdele cu masini smechere care stau la semafor si se fardeaza in oglinda retrovizoare .... in invatamant , cultura ( daca mai avem ) turism ( special in Udrea ) in politica ( Base e baza :)) ) ... sunt atatea motive pentru care as putea sa imi bag pula .
Stiu ca multi din cititorii acestui blog vor spune ca sunt un nesimtit pt ca gandesc asa si ca tara asta cu oameni ca mine nu se va ridica niciodata ... si pt chestia asta puteti sa luati problema in mana ... m-am saturat ca de 20 de ani sa aud decat ca " va fii , vom face " ... poi faceti in sloboz ceva daca faceti daca nu taceti in pula mea din gura ... am mai discutat subiectu asta si ma refer la politica dar se pare ca Romania este o tara cu 21 de milioane de prosti . Dupa 20 de ani in care am fost furati si exploatati marea majoritate inca se mai duc la vot belesc ochii ca prostii la vrajeala lor si consuma curentu degeaba . Bravo voua mah ... macar voi aveti speranta nu ? Ma fut in speranta si in gandirea voastra de cacat ... Daca vrei sa faci bani fa ... nu te mai uita la tv si nu te mai gandi ca o sa ai peste cativa ani masina ca a lu ala sau ca a lu aia ... aia sau ala au ceea ce au pt ca atunci cand au putut au bagat mana in buzunaru tau si s-au servit cu placere iar tu ca un bou ce esti continui sa ai votezi ... Smecher nu ?
Ascult " Nimeni Altu " si sunt fan pot sa zic pentru ca are niste versuri care ar mai trebui ascultate si de restu de 20.999.999 de indivizi si specimene din tara asta .... " Orice bleg pupa podeaua cand lupta cu viata in ring ... " ... pentru ca asa cum este si titlul blogului "Nimeni nu moare virgin ... viata ne fute pe toti " ... pacat ca mai nou nu numai viata te poate fute .

In ultima vreme m-am invartit in diferite cercuri si am realizat anumite chesti ... am realizat ca nu conteaza cati bani ai daca nu stii ce sa faci cu ei ... am realizat ca daca nu furi sau nu faci ceva ilegal ca sa ai ceva solid cu care sa poti sa faci bani mai departe atunci nu vei face nimic niciodata .
Concluzia la ce am aberat pana acum e urmatoarea stiu ca am mai zis-o dar adevarul e aspru si cel mai bine e sa spui lucrurilor pe nume ...  Romania e o tara de cacat in care nimeni nu va face nimic ... decat pentru el .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza