Eu si pachetul de tigari ...

Mda ... azi am umblat bagabont mai toata ziua ... am fost sa ma angajez :D , am dat examen :)) am luat nota noua ( se putea si mai bine ) si am fost in cazino .... impreuna cu o prietena am zis hai sa o facem pe ruleta .... nu prea am reusit si ne-a facut ea pe noi de  milion ... acuma ce zic .." ... sor'meo ia da  de mii si dute pe afara si ia aer ca imi porti ghinion ( asta dupa ce ramsesem cu  de fise in ruleta ) . Ok ... ma apuc sa joc ... singur ... si din  fac 800 de fise .... apoi apare sormea ... pierd iar 200 si ai zic sa faca pasi ( din nou ) .Ok , pleaca sormea la treaba ei si hai sa ma joc iar ... din 800 fac 1600 de fise ... socot bani ( adica 1 milion si sase sute si mai bag iar 600 de mii .... bine inteles ca ai pierd dar tot eram in castig ca am intrat cu 500 de mi si ieseam cu 1 milion .Acuma ce zic hai sa schimb aparatu ... si ma duc la alta locatie fericit cu milionu meu trec pe la un chiosc si imi iau un amarat de pachet de tigari asta in cazul in care pierdeam toti bani sa raman decat eu si pachetu de tigari :))
Si ajung la "pacanele" niste aparate foarte suspecte ... si bag in aparat 900 de mii si ma joc ... dau bet 100 sa vad daca da ... si a dat ... prind tupeu dau bet 500 si da ... acum ajunsesem la 2 milioane ... adica castig suta la suta ... numai caaaa ... la intrarea in localu cu pacanele sus era un panou pe care scria mare JACKPOT" .. era 700.84 adica 7 milioane si un pic ... Trebuia sa fac laaparatu la care jucam suma de 7 milioanesi imi dadea dublu ... Aveam 2 milioane in aparat plecat de la 500 de mi cat bagasem in ruleta asa cace am zis ... ori iau bani si plec ori iau JACKPOT-ul .
Si zic hai sa iau JACKPOT-ul ... si schimb de la bet 500 la 1000 ca de poate ai  fac mai repede ... pun pachetu de tigari pe credit ( ca sa nu vad cand ma duc la vale ) si ma apuc sa joc ... Bineinteles asa cum va asteptati pierd bani :(( si ma ridic de la aparat cu traditionalele "bagami-as .... futu-ti ...si etc " si plec ... Decat eu si pachetul de tigari :))


Concluzia e ca am plecat azi de acasa cu 100 de mii puteam sa vin cu 2 milioane dar nu am venit :)).Bine ca nu am pierdut ca un bou care a intrat in cazino cu 40 de milioane a castigat 200 de milioane ca sa se puna iar si sa piarda tot ... si dupa ce a pierdut tot pleaca ca sa vina iar cu un teanc de bani si sa ai piarda si pe aia . Bun cazinou ala sa mor eu ... decat sa iti dea momeala si dupa aia sa pierzi tot mai bine sa nu iti mai dea deloc si sa zici ca nu ai noroc .... Bine ca se desfiinteaza cazinourile din scari de bloc ca la mine in cartier sunt vreo 5 ... toate cu luminite colorate care parca te invita sa intri ... Deci ... bag pula in ele si ma joc acasa pe gratis . :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza