M-a*(urmat de verb)

Mi-a fost data lumea peste cap.....Rezum.....un mare destept in viatza in persoana lui Alex Nubreed.....nickul de facebook a tinut el sa-mi dovedesca,privind el de undeva de la inaltimea facultatii Spiru Haret ca eu nush sa despart silabe frate....Bine......va dati seama ca discutia de fapt se purta in cu totul alta parte....o fata a deschis un subiect.....un baiat a venit.....a mai zis ceva dragutz.....si a aparut "cap oval" asta......care apropos,citatul care il inspira este " Daca pe scena sunt 12 clovni si tu li te alaturi , poti citi si din Shakespeare , pentru auditoriu nu vei fi decat al 13-lea clovn..."....Deci va dati seama cu cine naiba m-am pus si eu.....Si pe deasupra mai tine si cu Steaua....Imi permit sa-i spun ca o greseala nu arata marimea desteptaciunii....intradevar e o greseala......Dar am sa aberez..........MA* (urmat de verb) pish pe facultatea ta ma.....de destept......Bine draq ca te-a facut mata pe tn ma geniule ca sa ne corectezi draq pe noi.....muritorii astia de rand......ariti-ar casa cu mata in ea.......de sarac.......Gata....M-am calmat.....Ai urez sa-i cante popa la cap stalpii.....ca cica Sf Petru are nevoie de un geniu......care stie sa desparta silabe

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza