Sfaturi

problema ei aici .........Sfatul meu este simplu si nu este deloc medical.....In general barbatu' matale nu se mai afla in zona de interes a femeilor orice ar face,iar de dumneavoastra fiind satul e clar ca unica consolare ori este internetul,ori TV cu posturile de specialitate.....Va recomand cu caldura un drum la doctor sa vedem ce zice dansul...dar eu zic unul de specialitate ca vad ca si doamna de la CSID prea se pricepe la toate :)........Odata ajunsi acolo va uitati atent ca doctorul sa nu fie femeie si sa nu aiba sub 35 de ani.......E pacat,v-ati dus degeaba asa ca iar ai va veni pofta si deabia v-a astepta sa ajungeti acasa la calculator........Apoi....in functie de ce zice dansul(de preferat dansul).....va orientati ce metode de sectionare exista......Il trimiteti frumusel la piatza pe domn,dumneavoastra deschideti calculatorul.....(aveti grija sa nu intrati si dumneavoastra pe la history si sa dati click pe unde umbla dansul....e periculos,va zic eu) si dati search pe google la metode se sectionare....Veti constata surprinsa ca cineva a indraznit sa o faca singur.....respectiv cu o sabie....(m-am documentat si eu,recunosc....nu puteam sa va induc in eroare).....Faza finala este cumpararea unei sabii,sau orice obiect ascutit care printr-o miscare scurta sectioneaza obiectul.......Va garantez ca nu ve-ti mai intampina nici o problema de acest gen si ve-ti avea parte de fericire si multa intelegere in familie.....Succes

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza