Copii si magazinul de jucarii

De ceva timp lucrez intr-un mare magazin de jucarii din capitala ... ceea ce este ciudat e ca sunt martor la fel si fel de mame idioate care isi baga copilul in magazin aruncand un text de genu "uite mami ce frumos e ...." dar dupa 30 de minute timp in care copilul este deja ametit de sutele de jucarii si jucarioare speranta de a avea o jucarie din magazinul urias pt pitici se naruie caci aude "hai puiu ca nu are mami bani azi da iti promit ca iti ia mami ceva " ...

Si acum stiu ca o sa ma injure multi si o sa am cane in frigider mult timp de acum inainte dar stiti ca ma intereseaza putin spre deloc parerea lumi... deci revin


Fa retado care ai stat cu cracii in sus si cu pula in cur ... daca ai facut un copil si il scoti in oras ia in pula mea si bani sa ai iei o acadea sau o mingie de 3 lei . Genul asta de oameni imi provoaca o repulsie fantastica pt ca nu pot sa inteleg ... daca nu vrei sa i cumperi nimic pentru ce mortii tai il bagi in magazin ?  Genu asta de femei ar trebui bagate in Mc Donalds dupa ce le ai infometat o saptamana si fata in fata cu hamburgeru sa ai spui trist ... hai ca iti da tati acasa un calup de pula contorsionata si iti trece de foame ...

Nu m-am luat in acest articol si de tati pt ca specimenele masculine sunt mai rare sau daca sunt am observat ca acestia isi dau si ultimul ban pt copil ... felicitari pt asta dar dresati-va nevestele

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza