Toleranta

Nu am putut sa nu remarc mai aseara ca la o emisiune pe Antena 3,se discuta intens si foarte intens,cu invitati de seama de etnie romma......Si totul plecand de la bataita care si-au administrat-o niste imbecili la nush ce festival de manele la buzau.......Astia or au luat-o razna de tot....ori deja bucuria de a asculta o manea live e prea mare?.....Si in urma acestui incident se presupune ca eu tre sa fiu tolerant cu aceasta etnie......Si nu numai eu........Nici prea extremist nu vreau sa par cu toate ca nu te prea poti abtine....dar parca le-as face un tzarc la "tuciurii" astia si le-as baga numai manele....Decat sa ne chinuim sa terminam noi cu ei,de ce sa nu se chinuie chiar ei....cu ei.......manele si bataie.......si o masina,chiar doua de la I.M.L. care sa transporte mortii......O relatie repede la un crematoriu......de preferat in afara orasului ca la astia daca le dai foc,put.....Recomand ca in tzarc sa nu se foloseasca decat maneaua ca arma.....Bine,ar merge si cateva topoare de ce sa nu zic.........Si uite asa se mai duc draq cativa......fara sa mai ne chinuim sa-i integram,sa-i toleram.......Deci concluzia ptr seara asta e.......Tarcuri(cat mai multe)......manele(Sorinel Pustiu de preferat ca vad ca asta canta bine la bataie....si melodiile lui incita la violentza) si in tarcuri cateva topoare......Haaaaai va rog.........Imi dau salariu meu la bunul mers al afacerii....VA ROG,VA ROG,VA ROG.........

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus ... comenteaza